TV karta 878 a problemy se zvukem

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Středa Listopad 27 11:07:04 CET 2002

Zdravicko,

vcera jsem se dostal k instalaci TV karty Hauppauge s 878 cipem. Po
"modprobe bttv" se nasosnou veskere potrebne moduly (bttv, i2c, tuner).

Spustim xawtv, obraz se obrazi, ale zvuk je posunuty nekam mimo. Zkousel
jsem prepinat ruzne frekvencni pasma, ale tomu nejak nerosumim, nekdy
tam jsou kanaly, nekdy ladim primo kmitocet, atd... Zkousel jsem i
prepinat mono/stereo/Lang1/Lang2, ale to snad vubec ani nereagovalo.

Pripada mi, jako by ta zvukova nosna byla nastavena na 0MHz, protoze
zvuk jsem naladil dale, nez 5MHz. Da se nekde nastavit primo MF kmitocet
zvukove nosne ?

Pak mi taky prijde, ze ten driver hodne pada, asi co 5 minut ( behem
prvnich pokusu). Je to orig z kernelu 2.4.18, dela vam to taky ?

Diky za kazde postrceni,

Vasek

PS Jak vypsat presny typ karty ? V /proc/video/... je jenom Hauppauge
878 ale nic vic a modprobe bttv mi taky nevypise zadne jine informace...