ZBLAZNIL jsem se [Was: grub a disketa]

Středa Listopad 27 15:50:04 CET 2002

	Nyni se poustim na tenky led, kratce nekolik myslenek...

Zdenek SUTR Kaminski wrote:
>  jezisi, jak to tak vidim, tak jsem rozpoutal pekny thread.

	Doufam ze alespon castecne ve vecne rovine..:-)

> No, tak na rh nemam xfs a to mi dost vadi. A tak jsem nijak neprisel na

	Jenze RedHat XFS nijak zvlast IMHO nepodporuje, protoze tlaci na Ext3,
stejne jako SuSE hlavne na ReiserFS, kdyz v nem ma prachy, o tom je taky
biznis...:-)

> Pochopitelne jsem chci boot loader naistalovat do mbr druheho disku.
> Jenze lilo mi vzdy zarvalo, ze ho neinstaluji na "prvni" disk a navic se

	boot=/dev/hdc nebyl u mne nikdy problem...:-0 - dokonce tak dneska
bootuju jedno zarizeni... - ja zasadne davam loader na disk, nikoli
konkretni particii jako treba /dev/hda6 (to radsi bootuju loadlinem)

> OK, jenze jak jsem ten disk prednal do druheho pocitace, tak se mi pri
> bootu kousnul i grub :-(

<joke>No ne, on ten grub tu vyssi divci taky nema?:-)</joke>

> ale jaky netbsd kernel ma bootovat, to jsem neobjevil. A hlavne grub je

	a neni to vec loaderu v bootsektoru na dane particii? LILO taky nic
nevi o MS DOSu, ci WinXP.... (IMHO)

	A co se tyce rescue modu, to neni ani nahodou o LILO vs. GRUB, ale o
tom, v jakem stavu naleznu system po nabootovani...

	K vasemu problemu, nechci se mylit (nepouzivam), ale nabyl jsem dojmu,
ze Mandrake by v tomto pripade (podpora XFS) byl Vasi spasou... (IMHO
staci 3 ci kolik disket, ne cele CD)