Pomale ide

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:36:07 CET 2002

On Thu, 28 Nov 2002, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Marek Siwek <marek.siwek na ei.cz> wrote:
> -> hdparm -t mam 4.5MB/sec a to mam P4!
> -> Na starickem Ppro mam 12.28MB, kdyz jsem to videl, malem me porazilo.
> -> Deska MSI 845PE Max, Intel ICH4  chipset, ULTRA ATA 66/100.
> je to napisane tu:
> -> hdparm -d1 neni podporovano z duvodu nekompatibilni/neznameho cipsetu.
> prewkompiluj/zozen jadro s podporou tvojho chipsetu

Opravdu zkuste upgrade jadra - ja jsem resil podobny problem (take disk a
chipset od intelu, mozna dokonce tento, nemam to ted tady) a pomohlo az
jadro 2.4.20-(tehdy pre9-10). (jde o to, ze se tam uz dostaly -ac patche)

Bye

--

	Tomas Kasparek (sioux), PhD student FIT VUT Brno
 	  tomas.kasparek@[seznam.cz,volny.cz]