OT: Mozilla, zatuh pri spusteni "Preferenci"

David Tomsik linux na e-ware.cz
Čtvrtek Listopad 28 11:14:31 CET 2002

OldFrog wrote:

> Prijemnou noc,
>
> mam tu jiz dele se opakujici chybu - pokud zvolim Preference v Mozille,
> Mozilla vypise do konzoly
>
>    ex = TypeError: view has no properties
>
> a podle strace skonci na nekonecnem
>
>    read(10, "", 8192)                      = 0
>
> Mam podezreni, ze za to muzou preference, ktere pochazeji ze starsich
> verzi Mozilly. Nekdy Mozilla sama pri spusteni nove verze nabizi konverzi
> profilu - ovsem moje nastaveni nebylo ani jednou konvertovano. Vse
> jelo hned.
>
> Stalo se vam to nekomu take?
>
> Za odpoved na OT dekuji,
> [...]

Dobry "rano"!
jo,
zmenil sem nastaveni LDAP serveru a tuto zmenu sem chtel zohlednit v
Preferences Mozilly 1.2b, po kliku na tlacitko Preferences, prestala
bejt Mozilla ovladatelna brala si cca 98% CPU a podle TOPu rostla
velikost Mozilly kazdou sec o 5 MB. Pomohlo az killall. Zkusil sem to 3x
a 3x t samy. Hloubeji sem se tim nezabejval. Vsim sem si ze visla 1.2
tak sem upgradoval a od ty doby sem se stim nesetkal (od vcerejsiho
vecera ;).

RH8.0+updates
Mozilla 1.2b/1.2 obe z mozilla.org-rpm for rh8 (xft)

--
D.T.