OT: Mozilla, zatuh pri spusteni "Preferenci"

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Listopad 29 01:12:52 CET 2002

>zmenil sem nastaveni LDAP serveru a tuto zmenu sem chtel zohlednit v
>Preferences Mozilly 1.2b, po kliku na tlacitko Preferences, prestala
>bejt Mozilla ovladatelna brala si cca 98% CPU a podle TOPu rostla
>velikost Mozilly kazdou sec o 5 MB. Pomohlo az killall. Zkusil sem to 3x
>a 3x t samy. Hloubeji sem se tim nezabejval. Vsim sem si ze visla 1.2
>tak sem upgradoval a od ty doby sem se stim nesetkal (od vcerejsiho
>vecera ;).

Az se to nekomu zas stane, necht si vypise vsechny
pouzivane soubory Mozilly, treba:

# fuser -v $(find /opt/mozilla)

killne Mozillu

# killall mozilla-bin

a smaze po zaloze soubory, ktere byly otevrene (vypsal je fuser).
Byl mezi nimi "XUL.mfasl" a nejake "*.jar" (pochazejici ze skinu).
Pak jde Mozilla zas spustit normalne. V mem pripade _nebylo_
treba mazat soubor s preferencemi "prefs.js". Myslim, ze se hodi
zachovat nastaveni mailu apod, tak se tahle informace snad bude
nekomu hodit.

OldFrog.

PS: S Mozillou 1.2 se mi to stalo uz take.