Vice IP na jednom rozhrani?

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Čtvrtek Listopad 28 13:57:10 CET 2002

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> editoval jste spravny soubor.

> Asi jste jej editoval spatne. Muzete poslat jeho obsah?

IPADDR="192.168.0.100-105"
NETMASK="255.255.255.0"

Spíš se domnívám, že je někde nutno ten aliasing zapnout.

> ???

Pro vysvětlení : I když to není určující, mám nastavenu pro každou tuto
službu vlastní IP adresu (která teď v této konfiguraci není funkční). Asi
by bylo jedním z řešení si změnit hodnoty na klientech a používat jednu
adresu. Tím bych však problém pouze obešel.

B.Klapuch