Vice IP na jednom rozhrani?

Čtvrtek Listopad 28 14:38:44 CET 2002

On Thu, Nov 28, 2002 at 01:57:10PM +0100, Bronislav Klapuch wrote:

> IPADDR="192.168.0.100-105"

Toto dufam nemyslite vazne. Ak to funguje tak sa ospravedlnujem, ale s
takymto zapisom som sa este nestretol.

> NETMASK="255.255.255.0"
>
> Spíš se domnívám, že je někde nutno ten aliasing zapnout.

Mozno. Ale predpokladam, ze staci vytvorit zaznam pre kazdu IP. V 2.4
jadrach sa tusim aliasing zapinat nemusi.

v debiane: /etc/network/interfaces

auto eth0 eth0:0 eth0:1 eth0:2 eth0:3
iface eth0 inet static
	address 192.168.0.100
	netmask 255.255.255.0

iface eth0:0 inet static
	address 192.168.0.101
	netmask 255.255.255.0
a tak dalej.

V RedHate by to mali byt samostne subory, kde v nazve je alias a
obsahuje informacie o nastaveni aliasu. Format z hlavy neviem a nemam
teraz ziadny RH poruke.