Vice IP na jednom rozhrani? Vyreseno !

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Čtvrtek Listopad 28 16:19:43 CET 2002

Marian Cavojsky wrote:

> Toto dufam nemyslite vazne. Ak to funguje tak sa ospravedlnujem, ale s
> takymto zapisom som sa este nestretol.

> Mozno. Ale predpokladam, ze staci vytvorit zaznam pre kazdu IP. V 2.4
> jadrach sa tusim aliasing zapinat nemusi.
>
> v debiane: /etc/network/interfaces
>
> auto eth0 eth0:0 eth0:1 eth0:2 eth0:3
> iface eth0 inet static
> address 192.168.0.100
> netmask 255.255.255.0
>
> iface eth0:0 inet static
> address 192.168.0.101
> netmask 255.255.255.0
> a tak dalej.

> [...]

Děkuji všem.
Na základě získaných rad jsem se ujistil, že jdu správným směrem. Shrnu tedy
řešení :  Ten řádek IPADDR="192.168.0.100-105" (opravdu si ho linuxconf
vygeneroval a v RH 7.1 je funkční) jsem upravil - na pouze jednu IP adresu
(IPADDR="192.168.0.100"). Pro každou další adresu jsem vytvořil samostatný
soubor typu ifcfg-eth0:1 až ifcfg-eth0:5. Takhle je to funkční.

B.Klapuch