Kodovani cestiny v konferenci

Petr Baudis pasky na ucw.cz
Čtvrtek Listopad 28 18:14:43 CET 2002

Dear diary, on Tue, Nov 26, 2002 at 05:16:04PM CET, I got a letter,
where "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> told me, that...

> 	Jiste, ovsem na vhodnem miste, to IMHO tento list rozhodne neni...

Oh, zajimave. Kde se tedy ma resit zmena pravidel tohoto listu? Bohuzel nevidim
v seznamu mailing listu zadne lists-rules na linux.cz ci neco podobneho :-(. Proto
se mi zda, ze na takovou diskuzi je nejvhodnejsi prave list samotny, kde se k
takove zmene mohou navic vyjadrit vsichni, kterych se bude tykat.

--

				Petr "Pasky" Baudis
.