Kodovani cestiny v konferenci

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Úterý Listopad 26 17:44:48 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Jiří Václavovič wrote:

> To se ale pak muzeme dostat do stavu, kdy vsechny nove distribuce a tim
> padem i znacna cast uzivatelu bude pouzivat UTF-8, pouze tahle
> konference bude striktne vyzadovat ISO Latin 2.

Jo, ale to čistě věc vlastníka/správce konference. Pokud nezmění pravidla,
měli bysme je dodržovat.

> To ze vas klient neumi UTF-8 neni argument proti UTF-8, ale proti
> vasemu klientovi, protoze drive nebo pozdeji zacnete majly v UTF-8
> dostavat i odjinud nez z teto konference.

Však já taky nic nemám proti UTF-8. Já se jen přimlouvám za to, abysme
dodržovali pravidla. A jestli jsou špatná, tak se je pokusme změnit a ne
porušovat. Nakonec, přihlášením do této konference jsme je všichni
přijali, ne?

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz

ps: Nebavme se o UTF-8, ale o psaní v UTF-8 do konference, v níž je
povoleno pouze ASCII a ISO-8859-2...