program pro navrh elektonickych zapojeni

libor libor na gate.golems.cz
Sobota Listopad 30 13:06:38 CET 2002

On Friday 29 November 2002 17:25, you wrote:

> Zkus EAGLE

> b0dYn

Nevim, jestli mel autor na mysli navrh tistenych spoju, v tom textu neni o DPS
zadna zminka. Já jsem to pochopil spis, ze ma na mysli neco jako simulator
elektron. obvodu...neco jako Elekronics Workbanch v mrkvu.

--
Libor