program pro navrh elektonickych zapojeni

baser baser na seznam.cz
Sobota Listopad 30 17:39:17 CET 2002

Dne so 30. listopad 2002 13:06 jste napsal(a):

> Nevim, jestli mel autor na mysli navrh tistenych spoju, v tom
> textu neni o DPS zadna zminka. Já jsem to pochopil spis, ze ma na
> mysli neco jako simulator elektron. obvodu...neco jako Elekronics
> Workbanch v mrkvu.

Nejde mi ani o DPS ani o simulator :-)))
Potrebuju neco  na vytvareni elektronickych schemat. Zatim zkousim
EAGLE a vypada to dobre, akorat mi vadi americke znacky log. obvodu
NOR, NAND...
Nevite o jeste nejakym programku, ktery by byl "lepsi" pro mou vec
:-))

Dekuji Vam za rady

--
baser