ext3 s fragmentaci skoro 45%

Stanislav PETR linux.konference na glux.cz
Sobota Listopad 30 13:16:31 CET 2002

Zdravím

PK> A z ceho usuzujete, ze defragmentace na miste by byla rychlejsi?

Nerikam, ze by byla rychlejsi, ale pokud by ten program po kazdem
presunu zasynchronizoval disk a uzamkl da dobu prenosu journal pro
sebe, dalo by se to teoreticky provest bez odpojeni filesystemu. Vzdyt
ext3 nebo podobneho povadi sama o sobe, jen tomu trosku pomoct. Jak
jsem zjistil v jiny konferenci, ext3 ma opravdu problemy se soubory
vetsimi ne 1GB, ktere neustale pomalu rostou.

Jinak problem jsem uz vyresil prechodem na JFS.

Stanislav PETR