Tohle mne vzalo:-)

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Úterý Říjen 1 17:12:24 CEST 2002

Hmm to ujde:-) Me se jednou stalo, ze mi volal chlapek ze mu nejde spustit
jeden program.
Když jsem tam dosel, zjistil jsem ze to mel celoudobu vypnuty. :-)
Vim ze to vypada neuveritelne, ale je to tak :-) Mam na to i svedky....
Karel Jurečka
Siemens Business Services s.r.o.
Feritova 1, 78715 Sumperk
Tel:  +420 583 360 199
Fax: +420 583 360 150
E-Mail: karel.jurecka na epcos.com <mailto:karel.jurecka na epcos.com>