Re: Window Managery vypadajici jako windoze

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Říjen 1 17:10:04 CEST 2002

Dobrý den,

já Vás sice moc nechápu, já osobně však považuju XP desktop
za velmi nepovedený, ale to mi nebrání Vás upozornit na
téma "Kde3 XP style; Theme/Style for KDE 3.0".

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=1499

Zdraví,

Oak

Reklama: