omezeni uzivatelu

Jaroslav Jirásek jarda na egerius.cz
Středa Říjen 2 13:09:02 CEST 2002

> Co to je 2 hodiny denne? Nejprve prosim zadefinujte, co v sitovem
> prostredi pro Vas znamena 2 hodiny denne a muzete pokracovat, takto
> vagni formulaci jsem uz dlouho nevidel...:-)
>
> [2 hodiny v kuse prochazeni packetu, 2 hodiny od 1. packetu nebo co?
> Vasemu pozadavku mirne receno moc nerozumim]

Urcite pujde nalezt nejaky model, ktery se bude priblizovat skutecnemu
casu stravenemu na internetu. Napr. muzu vzit 5-ti munutove intervaly a
zjistit,
zda uzivatel stahl v tomto intervalu napr. alespon 20kB, pokud ano, pripoctu
mu
k prosurfovanemu casu 5 minut.

Pro pripojeni lokalnich uzivatelu pouzivam proxy - squid, pocital bych jen
to, co
prochazi pres squida.

Hotove reseni tohoto problemu asi existovat nebude, pokusim se neco
vytvorit.
Nevim ale, jak ovlivnit squid, aby po nejakem vnejsim podnetu uzivatele
odstrihl.
Jestli to vubec pujde, veskere soubory definovane ve squid.conf squid nacita
pouze jednou pri startu. Myslim. Jdu cist manual.
Uvitam dalsi nazory.

Dekuji, Jirasek