omezeni uzivatelu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 2 13:34:22 CEST 2002

:> Nevim ale, jak ovlivnit squid, aby po nejakem vnejsim podnetu uzivatele
:> odstrihl.

pozrite si cast redirect_program a skuste si nieco zadrotovat tam ..

myslim, ze redirect program by mal elegantne vediet citat nejaku
databazu a podla nej urcovat pristup .. a ako budete riesit databazu je
na Vas ..

ked sme uz pri tom ..

existuje nejaka moznost retazit squid redirectory ?

t.j mam nejaky, ktory mi svojou funkcionalitou vyhovuje, ale potrebujem
este nejaky dalsi ( mozna kombinacia access list definicie + rewrite
obrazkov on-fly napr. GIF -> PNG)

nejde teraz o konkretny problem typu "nejde mi toto a toto" a niekto mi
odpovie "pouzi tento redirector .. dokaze oboje", ale o principialnu
moznost riesenia ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying