KT333 a DMA

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Středa Říjen 2 19:37:59 CEST 2002

> Nepise nahodou kernel pri bootu neco o tom ze nezna SouthBridge ?

Ano, pise.

> jestli ano, musite ho to naucit (nekde je na to i patch, zkuste lkml)

Finta je v tom, ze nemusim. Kdyz ten driver via82cxxx uplne vyhodim, tak
napise neco ve smyslu

VP_IDE: detected chipset, but driver not compiled in!

a pote co zapnu rucne DMA vse funguje (tedy DMA funguje a hdparm -t dava
ocekavane hodnoty kolem 40MB/s).

> v souboru include/linux/pci_ids.h zmente radek
> #define PCI_DEVICE_ID_VIA_8233A         0x3147
> za radek
> #define PCI_DEVICE_ID_VIA_8233A         0x3177

Otazka je, zda ma cenu se takhle v kernelu hrabat a snazit se ho osalit.
Co mi podpora via82cxxx prinese (krome toho, ze se DMA zapne pri bootu)?

Kazdopadne diky za odpoved.

-- Honza Houstek