KT333 a DMA (vyreseno)

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Středa Říjen 2 23:19:07 CEST 2002

Napisu kratky zaver, pro archiv:

Problemy zpusobuje driver via82cxxx, ktery nepozna SouthBridge 8235, ktery
se vyskytuje na novych deskach s VIA chipsety.

Reseni jsou 3:
  1) opravit ten driver (coz se snad stane, ale v 2.4.19 to jeste neni)
  2) pomoct si malym (tezko rict, jak moc malym) podvodem, ktery tu kdosi
     poradil (kernel si bude myslet, ze jde o SouthBridge 8233A)
     > v souboru include/linux/pci_ids.h zmente radek
     > #define PCI_DEVICE_ID_VIA_8233A         0x3147
     > za radek
     > #define PCI_DEVICE_ID_VIA_8233A         0x3177
  3) nepouzit ten driver, porad nevim, k cemu je vlastne dobry ...

Ja jsem (zatim) zvolil reseni 2 a jsem spokojeny. Pri oprave raid1 pole
je rychlost celou dobu pres 40MB/s, nemuzu si stezovat ...

-- Honza Houstek