2. sitova karta - help

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Říjen 3 00:42:06 CEST 2002

Zdravim,
mam problem. Pridal jsem do pocitace dalsi sitovou kartu, nechal ji
automaticky zdetekovat pri startu a nastavil. Chova se to ale opravdu
podivne.
Nejprve mi nesla sit vubec. Ifconfig v pohode, pingnul jsem si ze sebe
na sebe, ale ven uz nikam a z venku to same. Pak jsem zkusil ifconfig
eth1 down a druha najednou sla. Kdyz jsem to zkusil obracene, sla zase
ta prvni. Chvilku jsem experimentoval az jsem se dostal do stadia, ze
jdou obe, ale jedna z nich sama odpovida na obe IP adresy. Mezitim se mi
povedlo navodit jeste nekolik jinych podivnych kombinaci.
Ja vim, ze to vypada silene...

Jde o Intel 82557 onboard [Ethernet Pro 100] a 3Com PCI 3c905C Tornado,
server Compaq ProLiant ML370, Linux je RedHat 7.2 (Enigma) s XFS - nevim
jestli to je podstatne.
Kazdopadne jsem uz neco podobneho zazil kdysi davno na RH cca 6.2, kdyz
jsem si nainstaloval prvni "ostry" Linux a pozval si autorizovaneho
technika, aby mi do nej pridal druhou sitovou kartu. Stalo se mu tehdy
uplne to same a po cca 4hod jsme se dohodli, ze mi bude stacit jedna
karta. Od te doby pouzivam eth0, eth0:1. Tentokrat bych ale potreboval
opravdu dve karty (casem 3).

Verim, ze uz se to v konferenci probiralo, ale neumim najit spravna
klicova slova. Nevim proste co s tim a ted uz se to bojim i restartovat
(visi mi na tom Win domena, 100 stanic). Jsem rad, ze to nejak bezi,
ale potreboval bych to uvest do normalniho stavu.
Nevite nekdo co s tim?
Predem moc diky

--
Vaclav Dvorsky