2. sitova karta - help

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 3 09:54:42 CEST 2002

Zdravim.

On Thu, 3 Oct 2002, Vaclav Dvorsky wrote:

> [...]
> automaticky zdetekovat pri startu a nastavil. Chova se to ale opravdu
> podivne.
> Nejprve mi nesla sit vubec. Ifconfig v pohode, pingnul jsem si ze sebe
> na sebe, ale ven uz nikam a z venku to same. Pak jsem zkusil ifconfig
> eth1 down a druha najednou sla. Kdyz jsem to zkusil obracene, sla zase
> ta prvni. Chvilku jsem experimentoval az jsem se dostal do stadia, ze
> jdou obe, ale jedna z nich sama odpovida na obe IP adresy. Mezitim se mi
> povedlo navodit jeste nekolik jinych podivnych kombinaci.

Pinganim sam na sebe neotestujete, jestli ty sitovky jedou nebo ne. Na to
pozor.

A pingem ze PC v siti na tu druhou "vzdalenejsi" sitovku v routeru, tak
tak ji taky neotestujete.

> Jde o Intel 82557 onboard [Ethernet Pro 100] a 3Com PCI 3c905C Tornado,

Hmm, mel jsem s onboard intelovymi sitovkami na nekterych deskach
problemy. A to i tehdy, kdyz jsem k te onboard pridaval uplne ty same,
avsak PCI pochopitelne. Pomohlo mi to, ze jsem vypl onboard sitovku v
biosu a koupil plnokrevnou PCI.

 server Compaq ProLiant ML370, Linux je RedHat 7.2 (Enigma) s XFS - nevim

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/