XFS a kernel 2.4.18

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Říjen 3 01:11:23 CEST 2002

> Chtel bych otestovat XFS s jadrem 2.4.18.
> A otazka na vas zni: je lepsi stahnout si aktualni zdroje k jadru pres CVS s
> SGI serveru a nebo opatchovat standardni zdroje jadra 2.4.18 ?

Casem budu bezpochyby resit podobne dilema.

> P.S. Pokud by nekdo chtel poslat sve zkusenosti s XFS (nebo nejakym jinym
> journalling fs) budu za to rad.

Ja pouzivam XFS vlastne od jeho uvolneni ve verzi 1.0. Jsem zatim liny
(a nezkuseny) a tak jsem jej vzdy instaloval s novym systemem z ISO
image. Mam ho na serveru doma a na dvou v praci.
Nemohu si stezovat.

Soubory >2GB se vytvari pri zalohovani uplne bezne a nejsou s nimi zadne
potize (tedy az na Midnight Commander). Mozna jsem cekal rychlejsi
vyhledavani, kdyz dam find / *neco* mam pocit, ze to trva dlouho, ale na
ext2 to bylo priblizne podobne. Recovery po vypadku napajeni trva vzdy
do 1s na libovolne velikem disku (doma mam celkem 10GB, v praci 36GB
RAID 5). Proste pohoda.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz