XFS a kernel 2.4.18

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 00:18:13 CEST 2002

Dobry den,

dnes nefunguje archiv teto konference, tak doufam, ze se na to jeste nikdo
neptal.

Chtel bych otestovat XFS s jadrem 2.4.18.
A otazka na vas zni: je lepsi stahnout si aktualni zdroje k jadru pres CVS s
SGI serveru a nebo opatchovat standardni zdroje jadra 2.4.18 ?

Duvod proc se ptam: pouzivam RH, a ten ma k standardnimu jadru celkem
spoustu patchu. Zda se mi skoda o tohle prijit, protoze jak jsem porovnaval
zdroje z SGI CVS pro jadro 2.4.18 a RH 2.4.18-10 src, tak se docela dost
lisi.

Mozna by ty patche sli aplikovat i na SGI src, ale tim si nejsem jisty.

Diky

Dan

P.S. Pokud by nekdo chtel poslat sve zkusenosti s XFS (nebo nejakym jinym
journalling fs) budu za to rad.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.