XFS a kernel 2.4.18

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 3 08:04:43 CEST 2002

> Pouzivam XFS od verze 1.0.2 vsude mozne, doma, na serverech (vetsinou i386
> a pak par sparcu), na IDE, SCSI i RAIDu (softwarovem i hw). Zatim jsem
> nemel jediny problem.

Jo, kecam. Na tech sparcidlech mi z nejakeho duvodu nefunguji ACL
(podezrivam z toho fakt, ze sparc je big-endian a nekdo nekde na to
zapomnel, ale je to jen domnenka). Jinak je vse v poradku a zrovna v tom
pripade jsem ACL nepotreboval, tak jsem to neresil.

Jinak doporucuju precist si FAQ, ktere jsou na oss.sgi.com/projects/xfs,
narozdil od jinych FAQ se tady clovek muze dozvedet docela dulezite veci
(napr. ja jsem tam zjistit, proc v 1.0.2 blbne quota, jak pouzivat s XFS
softwarovy RAID-5 bez ztraty vykonu atd.)

Mimo jine se v tech FAQ pise, ze je to intenzivne testovane na i386 a na
ostatnich platformach ze to sice funguje, ale bez zaruky, coz je v
podstate v souladu s mymi zkusenostmi.

-- Honza Houstek