XFS a kernel 2.4.18

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:00:07 CEST 2002

On Thu, 3 Oct 2002, Dan Bar wrote:

> Dobry den,
>
> dnes nefunguje archiv teto konference, tak doufam, ze se na to jeste nikdo
> neptal.
>
> Chtel bych otestovat XFS s jadrem 2.4.18.
> A otazka na vas zni: je lepsi stahnout si aktualni zdroje k jadru pres CVS s
> SGI serveru a nebo opatchovat standardni zdroje jadra 2.4.18 ?

Hmm, myslim, ze v jejich CVS je cisty kernel + jejich xfs.

> Duvod proc se ptam: pouzivam RH, a ten ma k standardnimu jadru celkem
> spoustu patchu. Zda se mi skoda o tohle prijit, protoze jak jsem porovnaval
> zdroje z SGI CVS pro jadro 2.4.18 a RH 2.4.18-10 src, tak se docela dost
> lisi.

Ano. Avsak SGI uvolnuje i upravene RH image, kde je uplne to same, jen rh
jadro je opatchovane o xfs od SGI. Takze si muzete stahnout toto jejich
jadro a neprijdete tak o pachte od RH. A navic si myslim, ze kdyz chvili
pockate, tak SGI uvolni za chvili i takto upravenou rh8.0, takze si pak
pri instalaci muzete rovnou vase parcely na disku naformatovat a nemusite
sachova s prenosem z ext2 (ci ceho) na xfs...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/