FW: <<< HLEDAM MONITOROVACI SOFTWARE PRO SAMBU >>>

Michal Samek webmaster na tony.cz
Čtvrtek Říjen 3 13:41:04 CEST 2002

On Ne, 2002-09-29 at 21:54, Dan Ohnesorg wrote

> Selhani oplock break je skutecne problem. Cim je samba novejsi a cim jsou
> opatchovanejsi klienti, tim mene casto se stava, ale uplne na 100 % to
> vyresene neni. Pokud si ta aplikace saha pro data do sdileneho souboru, tak
> je muzete jen zakazat, pokud budete ignorovat ze k tomu doslo, tak se
> aplikace temer  jiste zhrouti, protoze soubor s daty nebude konzistentni a
> kolik programatoru to ma osetrene, ze.

Muzete upresnit, jak opatchovat klienty? Treba w98? Mne to opravdu z
nekterych (spise starsich) stroju dela, ale dost neurcitelne. Proste jak
kdy.

Zakazovat bych je nechtel, je to dost rozdil ve vykonu (urcite na
sdilenych databazich). A nepozoroval jsem zatim (2 roky) problemy s
integritou dat, pouze indexu (nekdy) (???!!! proc to taky netusim).

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>