Tuhne instalace linuxu (RH 8.0 i RH 7.2)

Stanislav Boscik stanislav.boscik na sykora.cz
Čtvrtek Říjen 3 13:58:42 CEST 2002

>Jeste jsem zjistil ze po te radce 'ide0 at 0x1f0-1f7,0x3f6 on irq 14' ma
>nasledovat radka kde objevi hda a ta uz neni. Zkusil jsme mu hda odpojit
>a boot pak probehne. Zkousel jsem pri bootu zadavat parametry toho disku
>a omezeni jako nodma apod. ale nic nepomaha ... Zrejme se to zakousne na
>detekci nebo inicializaci (?) toho ide disku...

Ja jsem vcera narazil na to same pokud jsem spoustel instalaci pomoci
davky dosutils/autoboot.bat. Pote jsem vytvoril boot disketu a instalace
RH8 se rozbehla bez potizi (moje prehistoricka Mitsumi 4x neumi bootovat
:-).

Mozna je to stajny problem.

Stanislav Boscik

--
Ing. Stanislav Boscik     mailto:Stanislav.Boscik na sykora.cz
TIETOENATOR SYKORA s.r.o.              http://www.sykora.cz