Tuhne instalace linuxu (RH 8.0 i RH 7.2)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 3 19:10:18 CEST 2002

On Thu, 3 Oct 2002, Stanislav Boscik wrote:

> Ja jsem vcera narazil na to same pokud jsem spoustel instalaci pomoci
> davky dosutils/autoboot.bat. Pote jsem vytvoril boot disketu a instalace
> RH8 se rozbehla bez potizi (moje prehistoricka Mitsumi 4x neumi bootovat
> :-).
>
> Mozna je to stajny problem.

Asi ne - ja pouzivam prave tu instalacni disketu vyrobenou z boot.img
nebo bootnet.img a s ni mi to nechodi. Vyzkousel jsem i debian, instalacky
s kernelem 2.4 tuhnou, s kernelem 2.2 jedou, tazke je to asi nejaka
nekompatibilita kernelu 2.4 a toho meho stroje..