Mizici sdilene knihovny

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Čtvrtek Říjen 3 15:52:49 CEST 2002

 DD,

mam Suse 7.3 (jadro 2.4.16-4GB od Suse) na PIII+384MB pameti a 3 ide
disky. Po nekolika dnech zacnou ruzne programy vypisovat ruzne chybejici
knihovny. Napr.:

ssh: error while loading shared libraries: libdl.so: cannot open shared
object file: No such file or directory

Ale obcas si stezuje man, cp ... Za par hodin se to obas vzpamatuje.
Rozhodne po resetu (coz delam nerad) je vse vzdy OK. Vadnou pameti to
nebude, protoze jsem tu jsem memtestem odhalil a vymenil, ale problem
nezmizel:(

 Mate nejake napady, jakym smerem se ubirat a kde hledat problem?

Diky,

    Honza

--
 Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie