Mizici sdilene knihovny

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 3 21:24:10 CEST 2002

> mam Suse 7.3 (jadro 2.4.16-4GB od Suse) na PIII+384MB pameti a 3 ide
> disky. Po nekolika dnech zacnou ruzne programy vypisovat ruzne chybejici
> knihovny. Napr.:
>
> ssh: error while loading shared libraries: libdl.so: cannot open shared
> object file: No such file or directory
>
> Ale obcas si stezuje man, cp ... Za par hodin se to obas vzpamatuje.
> Rozhodne po resetu (coz delam nerad) je vse vzdy OK. Vadnou pameti to
> nebude, protoze jsem tu jsem memtestem odhalil a vymenil, ale problem
> nezmizel:(

> [...]

  A kdyz to pise, muzete si ty knihovny precist Vy? (Treba stylem cat
<knihovna> >/dev/null)? Zkuste hodnekrat, jestli to nekdy nezarve.

  Pokud ty knihovny na disku realne jsou, tak bych tipoval prekroceni
nejakeho systemoveho limitu (file deskriptory)? Nebo hnijici kernel.

						Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----