apache+autorizace

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 3 21:27:32 CEST 2002

> mam vyvojovy www server, ktery je pristupny pouze pres autorizaci
> apache.
> Potreboval bych ale nastavit, aby server byl z vnitrni site pristupny
> bez autorizace, pouze z venku bych se musel prihlasit.
> Nastaveni je globalni pro cely server, coz bych rad zachoval - webu je
> moc a nechce se mi to nastavovat pro kazdy zvlast.
> Nedari se mi vycsit jak tohle udelat - poradite?

  (Poznamka: A vy to dokazete apache vysvetlit per-web?)

  Ale reseni je jednoduche - spustit si ve vnitrni siti squida pristupneho
zvenku, ale vzadujiciho heslo. To bude chodit, pokud si vne nastavite jako
proxy ten squid. Apache bude mit nastaveno, ze se na nej zvnejsku neda
pripojit vubec. Bude kolidovat s pripady, kdy aplikace pouzivaji HTTP
autorizaci :-(

					Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----