apache+autorizace

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Pátek Říjen 4 08:53:33 CEST 2002

Dobry den...

Neco podobneho jsme resili. Jedine, co nas napadlo je pouziti PHP.
Na serveru existuji 'dve' verze tohotez - resp. linkla jedna.
Jeden adresar je chranen autorizaci. Vsechny scripty obsahuji testovani na
IP adresu a podle toho se rozhodne co se udela. Druhou podminkou je, zda
dotycny 'vlezl' do adresare X nebo Y. Pokud do Y, kde je pozadovana
autorizace, IP se netestuje.

No mozna to zni komplikovane, ale pro autorizace pouzivne Kerberos a jine
reseni jsme opravdu nevymysleli a proxy se mi instalovat nechtelo ;-)

Mozna nejjednoduzsi by bylo zadat jmeno/heslo primo z PHP.

No snad jsem dal aspon namet na premysleni ;-))

Pekny vikend

J. Firt