vypalovani z IDE

J.Cespiva na mus.cz J.Cespiva na mus.cz
Pátek Říjen 4 07:22:33 CEST 2002

Zdravim.
Protoze se mi stale nedari abych videl v X-cd-roast CD-rom ani kdyz jsem do lila pridaval ty radky append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi"  a nebo jenom append="hdc=ide-scsi", chtel bych se zeptat, jestli treba neexistuje nejaky klikaci program na vypalovani z CD na CD, ktery by tedy vypaloval i z IDE CD-rom, kdyz to jde ve windowsech. Linux me bavi, tim jak je tvarny a jiny, ale kdyz mi neco nejde moc dlouho, tak me to otravi. Zkousim pouzivat Mandrake 9.0 a pro spousteni s win NT 4.0 pouzivam lilo. Diky za kazdou radu.