vypalovani z IDE

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pátek Říjen 4 08:32:48 CEST 2002

Muzete zkusit k3b. Je to klikacka hodne podobna windowsoidnimu
Neru a pri prvnim spusteni najede kouzelnik, ktery vsechno nastavi
a prida i spravne radky do fstab.
Domovska stranka je: http://k3b.sourceforge.net/
RPM balicek pro Mandrake se myslim da najit v cookeru treba
na ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake-devel/cooker/i586/Mandrake v RPMS2.

S predchozi verzi jsem mel problem, ze vypalena CDcka nebyla videt ve
windowsech, ale nikomu jinemu se to nestalo, tak to asi bylo neco u me.
Mam ale jen jednu mechaniku a v Mandraku 9 jsem ho jeste nezkousel.

--
zdravim
Tosovsky