nastaveni obnovovaci frekvence monitoru na rh 8.0

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Říjen 4 13:05:29 CEST 2002

Zdravim,
podobne jako drive s pouzitim suse, nedari se mi nyni s rh 8.0 nastavit
slusnou obnovovaci frekvenci monitoru.

V menu setupu jiz bohuzel neni volba konfigurace X serveru, se kterou to
slo u 7.3. Bohuzel novy redhat-config-xfree je v tomto smeru nepouzitelny,
neb tuto volbu neumoznuje.

Postupoval jsem tedy rucne dle clanku na rootu, vyeditoval jsem
/etc/X11/XF86Config - xvidtune jiz bohuzel take nefunguje (dopocital a
doplnil jsem radky Modeline, ale bez vysledku, neb monitor stale blika ma
60 Hz.

Poradite mi nekdo, zda jde nekde sehnat onen stary nastroj, ktery byl v
setupu, pripadne jiny konfigurator?

Dik za postrceni ...

Jirka