nastaveni obnovovaci frekvence monitoru na rh 8.0

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Říjen 4 13:29:53 CEST 2002

On 04/10/2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Zdravim,
> podobne jako drive s pouzitim suse, nedari se mi nyni s rh 8.0
> nastavit slusnou obnovovaci frekvenci monitoru.
>
> V menu setupu jiz bohuzel neni volba konfigurace X serveru, se kterou
> to slo u 7.3. Bohuzel novy redhat-config-xfree je v tomto smeru
> nepouzitelny, neb tuto volbu neumoznuje.
>
> Postupoval jsem tedy rucne dle clanku na rootu, vyeditoval jsem
> /etc/X11/XF86Config - xvidtune jiz bohuzel take nefunguje (dopocital
> a doplnil jsem radky Modeline, ale bez vysledku, neb monitor stale
> blika ma 60 Hz.

Budete muset upravit spis soubor /etc/X11/XF86Config-4 (tedy pokud to
v RH 8.0 neni vsechno nejak jinak). Dale si pak zkontrolujte, jestli
Xserver pri startu neoznami neco v tom stylu, ze nastaveni modu ignoruje
(castou pricinou drive byvalo to, ze karta nestacila monitoru).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka