nastaveni obnovovaci frekvence monitoru na rh 8.0

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Říjen 4 13:42:54 CEST 2002

> Budete muset upravit spis soubor /etc/X11/XF86Config-4 (tedy pokud to v

No podle release-notes byl ..-4 zrusen, ani v systemu neni. V logu je
(==) Using config file: "/etc/X11/XF86Config"

> RH 8.0 neni vsechno nejak jinak). Dale si pak zkontrolujte, jestli
> Xserver pri startu neoznami neco v tom stylu, ze nastaveni modu ignoruje
> (castou pricinou drive byvalo to, ze karta nestacila monitoru).

Nic takoveho tam neni, naopak jsem v logu nasel casti

Jinak se jedna o monitor IBM G54
(	HorizSync    30.0 - 59.0
	VertRefresh  50.0 - 120.0
)
a karta onboard na stanici od IBM, chip S3Trio 3D, ovladac vesa, 4M videoram