RH 8.0 vs F2

David Antos xantos na aisa.fi.muni.cz
Pátek Říjen 4 14:14:21 CEST 2002

In article <H3F8wr.G7r na news.muni.cz>, Martin Kozusky wrote:
>PS: Zda se mi, ze textova konzole je v tomto novem RH nejaka divna ... napr
>kdyz spustim "make menuconfig" pri kompilaci jadra, tak se to tam ruzne
>divne prekresluje ... a kdyz dam 'cat /var/log/messages', tak to misto "o"
>pise \231

Tipuji to na nastaveni LANG=cs_CZ.utf8. Nektere programy to poslechnou a
opravdu pisi do logu utf8, jine ne a cpou tam 8859-2. Na konzole je
trochu sahly font, nema normalni ramecky. A samozrejme konzola take
casto zblbne, kdyz se ji pri nastavene utf8 nasype 8859-2 znak.

Tak mam pocit, ze to s tim utf hosi od RH trochu uspisili...

D.A.

--
Snazim se branit predstavam, ze clovekem byt prestavam
-- Radek Pastrnak