RH 8.0 vs F2

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 3 22:00:34 CEST 2002

Ahoj,
nainstaloval jsem si RH8.0 a mam problem s klavesou F2.

vsechny ostatni funkcni klavesy delaji to co maji, jenom F2 vypise vzdy
nejake 3 znaky. treba v MC by F2 melo ulozit soubor, misto toho to ale do
souboru neco napise

V shellu mi F1 vypise A, F3 C, F4 D atd, ale F2 nevypise nic (a melo by asi
vypsat B).

nevite nekdo jak tu klavesu 'naucit' delat to co ma? :)

Diky,
Martin

PS: Zda se mi, ze textova konzole je v tomto novem RH nejaka divna ... napr
kdyz spustim "make menuconfig" pri kompilaci jadra, tak se to tam ruzne
divne prekresluje ... a kdyz dam 'cat /var/log/messages', tak to misto "ř"
pise \231