mod_czech pro Apache 2.0

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Říjen 4 15:00:36 CEST 2002

>   Ja jsem si rikal, jestli mam napsat preportovat nebo prepsat :-) Ale neco
> by se pouzit mohlo. Mozna to prekodovavani, ale jestli ho ma stavajici
> mod_charset dobre, tak se muze pouzit on.

Beze zmeny pravdepodobne ne. Sice jsem ho primo nezkousel, ale muj
prvni dojem je, ze neumi slozene znaky (napriklad pismenka s accenty),
ktere v cilovem kodovani nejsou, rozepsat.

> Browseru Accept-Charset? Spis Content-type, ne?

Yes, my fault.

> A lze nyni Apache 2.0 nastavit aby to kodovani uvadel u kazde odpovedi?

Ano.

>   Noo, explicitniho kodovani se obcas hodi. Treba kdyz chci ciste
> ASCII (ne ISO-8859-1), to je moc pekna featurka :-) I kdyz uznavam, ze
> prepisovani odkazu je dost slozite. Je fakt, ze si to muzu prekodovat potom,
> ale stalo by to za uvahu.

Je to featurka, ktera se opravdu jednou za uhersky rok hodi, ale myslim
si, ze cena za ni je neprimerene velka.

>   Ale jeste stale jsem neslysel nazor na podporu postfixu a explicitniho
> kodovani v dokumentech...

Muj osobni nazor je, ze oboji je uz prezite, ze staci negotiation.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Press any key to quit or any other key to continue