mod_czech pro Apache 2.0

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 4 15:10:04 CEST 2002

> 	Proč se vlastně mluví jenom o mod_czech a ne i o mod_csacek?
> Nebyl by ten na úpravu jednodušší?

  To nevim. Ja mam zkusenosti jen s mod_czech a na muj vkus funguje dobre
:-) Ale jak uz tu bylo psano, pujde spis o napsani znovu/upraveni
mod_charset.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----