mod_czech pro Apache 2.0

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Říjen 4 15:17:29 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 03:10:04PM +0200, Michal Kara wrote:

>   To nevim. Ja mam zkusenosti jen s mod_czech a na muj vkus funguje dobre
> :-) Ale jak uz tu bylo psano, pujde spis o napsani znovu/upraveni
> mod_charset.

Jakou verzi mod_czech a jakou verzi Apache používáte? Nedávno jsem
se tu ptal na použití mod_czech, protože od poslední verze, kterou
jsem našel na webu, si ho přediffovávám a teď jsem tam narazil na
problém s 1.3.26, který se chystám v příštím týdnu řešit. Pokud by
ho někdo měl už vyřešený, ušetřilo by mi to práci.

                                                    Michal Kubeček