vmware a embedded

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Říjen 4 16:30:45 CEST 2002

Zdar

chcel som sa spytat ci z vas niekto nepouzival niekedy vmware s embedded
systemom. Nejak mi nechce startovat linux ktory som si vytvoril presne
ako ten co mi na normalnych strojoch startuje z flashky

nestartuje to syslinux, len to napise missing operating system
som uz z toho zufaly kedze napr z cdcka to bootuje

potrbujem to mat na laptope koli dalsiemu vyvoju a nemozem si zobrat na
vikend 1u skatulu domov ...
poradte pliz,
dik

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com