vmware a embedded

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Říjen 4 17:50:53 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 03:30:45PM +0100, Peter Ronai wrote:
> chcel som sa spytat ci z vas niekto nepouzival niekedy vmware s embedded
> systemom. Nejak mi nechce startovat linux ktory som si vytvoril presne
> ako ten co mi na normalnych strojoch startuje z flashky
>
> nestartuje to syslinux, len to napise missing operating system
> som uz z toho zufaly kedze napr z cdcka to bootuje

My pouzivame neco podobneho, ale bootuje to ne z flashky, ale z
maleho disku, ktery se pak uspi. Na tom disku je image, ktery
vznikne priblizne takto

dd if=/dev/zero of=image bs=1024 count=velikost
mkdosfs (mozna nejake parametry) image
syslinux -s image

Vysledek namountuju pres loopback a pak tam nahraju syslinux.cfg,
jadro a initrd.img.

Tohleto ve vmware bootuje normalne (zacne bootovat syslinux a
jede).

POZOR: tohle nejde delat primo do souboru virtualniho disku
(.vmdk), musi se to tam dostat jinak, ja to tam dostavam tak, ze
nabootuju disketovou verzi linuxu a pak to poslu pomoci ssh a cat
primo na /dev/hda.

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider