WinXP dual boot?

Matej Cepl cepl na surfbest.net
Pátek Říjen 4 17:04:59 CEST 2002

On Thu, 3 Oct 2002 08:18:34 Zdenek Pytela wrote:
> 	Jenom pokud je typu fat, ale mam zkusenosti jenom
> 	s "komfortnejsim" parted. Na ntfs jeste ke vsemu verze
> 	2 komercni pq magic nebo paragon, oba dva pouze v posledni
> 	verzi.

Udělal jsem si ještě trochu průzkum po Googlu a našel jsem
utilitu bootitng (http://www.terabyteunlimited.com), která je
sice shareware, ale je k dispozici 30 dní trial verze. Vzhledem
k tomu, že bych ji chtěl použít jenom jednou, tak mě toto omezení
až tak nevadí.

Podle příslušných stránek (a podle několika zpráv v Usenetu) je
schopná smrskávat i WinXP NTFS oddíly.

Máte s ní někdo nějaké zkušenosti?

Děkuji

Matěj