Plný root svazek na disku

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Sobota Říjen 5 16:52:44 CEST 2002

> Na tom serveru mam taky Mandrake 8.2, ale jak lze pouzit jako
> minidistribuce netusim... Lze nejak nastartovat z instalacnich CD, abych
> mohl opravit disk, nebo jak?

Prvni cdcko ma rescue rezim, do promptu napisete rescue vga=773 a
potom do shellu, ktery se vam spusti napisete xfs_repair /dev/sda5. To
by melo stacit. Pokud xfs_repair neuspeje, tak se muzete s daty na tom
disku rozloucit.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"