Plný root svazek na disku

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 8 09:25:01 CEST 2002

> Mno pouzitje nejakou vhodnou minidistribuci (ja mam mandrake 8.2) a
> jenom ho spustte. A pripravte se na to, ze bude mit spoustu reci, ale
> i pokud vam hlaseni chyb zabere deted, dvacet obrazovat, neznamena to,
> ze by souborovy system byl nejak vazneji poskozen. Ja mel soubor s
> chybami pres deset obrazovak, a to jsem si jenom smazal superblok ;)

Taky jsem si smazal superblok (samozrejme pomoci LILO, jak jinak ...).
xfs_repair to zvladnul bez problemu opravit, ale potvrzuju, ze ukecany
byl az az. On je docela ukecany i na neposkozenem filesystemu.

-- Honza Houstek