HP omnibook vt6200, rh8, sitovka rtl8139 - sit 0 bodu

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Sobota Říjen 5 21:57:31 CEST 2002

Ahoj.

Hledam na Internetu uz dost dlouho a porad nic, takze zkusim konferenci.
Mam HP OmniBook vt6200, ktery ma v sobe (podle lspci) Realtek 8139C (mozna i
C+, tam je vypis takovy zahadnejsi). Na notebooku jsem do ted provozoval (a
dale provozuji) WinXP, ktere jsou s nim dodany.

Lec vysel rh 8.0 a tak jsem se rozhodl jej vyzkouset (mame to v praci na
serverech, takze mne ten Linux trochu zajimal). Jenze po nainstalovani (full
instalace bez podpory Kanji, Cnn, Emacs a podobnych zahranicnich veci) mi
nefunguje sit.

Po zavedeni 8139too.o (nadetekovan kudzu) mi v messages vybehne dobre ma MAC
adresa, informace o half 100 (mam hub 10/100) a informace o tom, ze je vse
ok. /etc/rc.d/init.d/network start ovsem zakrici (je nastaveno dhcp vse), ze
je chyba na linkove vrstve a zda mam pripojeny kabel (coz mam, protoze z
winxp mi to chodi)...

Pokus nastavit adresu rucne pomoci ifconfig na vhodnou dopadl tak, ze se
adresa i nasledne zaznamy v routovaci tabulce pridali, ale ping na router
neodpovida.

Zkouska tcpdump -i eth0 ukazala, ze se zarizeni do promiskuitniho rezimu
prepina (alespon podle hlasek v logu), lec informace chodici po siti
nezobrazuje.

Svetylka na sitovce nesviti.

Kde delam chybu ?

Dik za radu