Red Hat 8.0 - prvni dojmy

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Sobota Říjen 5 22:57:58 CEST 2002

Tak jsem si nainstaloval Red Hat Linux 8.0 a utrpel mensi sok. Posudte
sami:

- bezchybne fungujici cestina v X-Window
- antialiasovane fonty vsude kam se podivam
- GTK GUI konecne vypadaji k svetu
- OpenOffice! Neuveritelne, funguje v tom cestina, cte to Wordovske
dokumenty, tiskne to cesky
- konfigurace tisku uz byla bezproblemova v predeslych RedHatech, a v
8.0 se to nezmenilo (nakonfiguroval jsem si tisk na vzdaleny lpd server
s LaserJetem 1100)
- Evolution vypada velmi sikovne: nejenom, ze sam naimportoval bez
problemu moji Pinovskou postu, ale funguje extremne rychle i na slozkach
s tisici zprav. To bych potreboval v praci, protoze v Outlooku je prace
s velkymi mailboxy tragicka.

   Cili prvni dojmy jsou velmi kladne. Takze ted uz jen objevit ty
stinne stranky ;-)

   Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========