Red Hat 8.0 - prvni dojmy

ondrakr ondrakr na seznam.cz
Neděle Říjen 6 00:36:51 CEST 2002

> - bezchybne fungujici cestina v X-Window
> - antialiasovane fonty vsude kam se podivam

souhlasim ale ze to trvalo :o)

> - GTK GUI konecne vypadaji k svetu
> - OpenOffice! Neuveritelne, funguje v tom cestina, cte to Wordovske
> dokumenty, tiskne to cesky

Cte wordovske dokumenty temer dokonale ne uplne dokonale ale drtiva vecina je
bez problemu taky sem spokojenej :o)

>    Cili prvni dojmy jsou velmi kladne. Takze ted uz jen objevit ty
> stinne stranky ;-)

Treba to s tim MP3 v XMMS je skoda ale da se to snadno zaplacnout balikem
xmms-mp3-1.2.7-13.p
Taky z tech menu jak jsou usporadany jsem byl trochu zmatenej zezacatku ale uz
sem si zvyk. Po tydnu pouzivani bych hodnotil RH8 jako vydarenou distribuci
navzdory poveram ze Red Hat verze s nulou jsou nestabilni...